Elkészült a 4-es metró alagútjainak első eleme
Az alagútépítése szinte teljesen automatizált. Egy több mint 100 méter hosszú géplánc, ún. pajzsgép építi az alagutat, mely emberi kéz érintése nélkül helyezi az alagútfalba a tübbing elemeket.(A gép részletes működéséről animációs filmet nézhet meg az interneten http://www.metro4.hu/hogyanepul_alagut_anim.php linken)
Az alagútépítés a tervek szerint jövő év tavaszán indulhat. Ez némi csúszást jelent az előzetes tervekhez képest, azonban az év elején készült ütemtervek nem számolhattak azzal az eshetőséggel, hogy egy telekügyi vita miatt szükség lesz az építési tervek módosítására. A változtatásra azért volt szükség, mert az Etele téren épülő pajzsindító akna egy szakaszát magánterület igénybevételével kellett volna megépíteni, azonban a tulajdonos irreálisan magas közel 1 milliárdos árat kért az alig 500 négyzetméteres területért. Ezért a beruházók más megoldást kerestek és az aknát 40 méterrel hátrébb helyezték, ez azonban a tervek módosítását és újbóli engedélyeztetését vonta maga után, mely időbe került.